loading...
Official Websites Of Farhad Majidi FANS
Majidi بازدید : 0 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)
پيشکسوت استقلال مي‌گويد مجيدي بازيکن بزرگي است که باشگاه استقلال درصدد يک برنامه براي خداحافظي‌اش بود اما تصميم اين بازيکن ناگهاني بوده و باشگاه استقلال درخصوص سکوت روز خداحافظي اين بازيکن بي‌تقصير است.

اصغر حاجيلو در گفت‌وگو با ايسنا،‌ درباره خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت: اين خداحافظي همه را بهت زده کرد. درست است که فرزاد مجيدي تلويحا از خداحافظي برادرش خبر داده بود اما مصاحبه اعضاي فني استقلال نشان مي‌داد که آنها بي اطلاع هستند و به هميت دليل همه ما غافلگير شديم. مجيدي پسر عاقلي است و من مطمئنم پشت اين کارش يک تفکر خوابيده است. او کسي نيست که براي هوادار کلاس بگذارد يا بخواهد خودش را بالا بگيرد. مسئله جالب آنجاست که بسياري در اين فوتبال آمده‌اند و رفته‌اند و به راحتي هم فراموش شده‌اند اما مجيدي هميشه در يادها مي‌ماند. حيف شد که کسي اطلاع دقيق از خداحافظي‌اش نداشت و دوست داشتم مثل خداحافظي منصوريان که جانانه بود، براي او هم چنين جشني در نظر بگيرند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا باشگاه استقلال در خداحافظي مجيدي کم کاري نکرد، اظهار کرد: بي انصافي است اگر تصور کنيم باشگاه مي‌دانست و براي مجيدي خداحافظي ترتيب نداد. آنها از خداحافظي مجيدي اطلاعي نداشتند و من مطئنم که قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده از خداحافظي او بسيار ناراحت هستند. من در جريان برنامه‌ريزي اين دو نفر براي خداحافظي مجيدي در پايان فصل بودم و تصميم مجيدي نابهنگام و ناگهاني بود. من اعتقاد دارم درباره مجيدي از طرف باشگاه کوتاهي نشد.

پيشکسوت استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا نگران متضرر شدن استقلال از نبود اين بازيکن نيست، بيان کرد: فکر نمي‌کنم که اين اتفاق بيافتد و استقلال از نبود او متضرر نمي‌شود هرچند که بر روي توانايي هاي او نمي‌توان چشم برهم گذاشت. در زمان مظلومي که مجيدي از استقلال جدا شد، مسائل زيادي رخ داده بود اما الان اين تصميم او يک تصميم شخصي است و تدبيري پشت آن نهفته است. همانطور که با خداحافظي دايي از تيم ملي يا باقري از پرسپوليس جانشين مناسبي براي آنها پيدا نشد، من فکر مي‌کنم مجيدي هم چنين بازيکني بود که به اين راحتي‌ها جايش پر نمي‌شود اما استقلال و قلعه‌نويي مطمئنا تلاش مي‌کنند تا خلا او به چشم نيايد. مجيدي بازيکني بود که در بدترين شرايط بدني هم به ميدان مي‌آمد بسيار موثر بازي مي‌کرد و جاي خاليش را به اين راحتي نمي‌توان پر کرد.

او افزود: مجيدي بازيکن خاصي بود و خداحافظي‌اش هم خاص شد. وقتي از زمين بيرون آمد و در آغوش قلعه‌نويي جاي گرفت مشخص بود امير راضي به خداحافظي او نيست. مجيدي در ليگ قهرمانان استقلال عصاي دست قلعه‌نويي بود و به شخصه دلم براي بازي‌هايش تنگ مي‌شود.

حاجيلو در پايان ضمن ابراز اميدواري از موفقيت مجيدي در مربيگري گفت: او هوش بالايي دارد و من مطمئنم در کلاس‌هاي مربي‌گري اگر شرکت کند مي‌تواند ظرف دو سال به اندازه مربياني که ده سال کار کرده‌اند، موفق شود. دوست دارم از حيطه فوتبال خارج نشود و مطمئنم استقلال و فتح‌الله‌زاده هم نمي‌گذارند که او از مستطيل سبز براي هميشه خداحافظي کند. او بازيکني باتجربه بود که در ليگ‌هاي مختلف بازي کرده است و به همين دليل مربي موفقي مي‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فرهاد مجیدی! همچنان کاپیتان قلبم هستی اسطوره نرو...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان نیم فصل کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 32